دستمال مرطوب بچه

دستمال مرطوب بچه امکان کشتن میکروب یا ویروس را ندارد، در واقع دستمال مرطوب بچه میکروب ها را نمی کشد.

دستمال مرطوب بچه برای تمیز کردن نوزاد شما بسیار عالی است ، اما برای از بین بردن میکروب ساخته نمی شوند.

دستمال مرطوب خانگی حاوی مواد ضد عفونی کننده مانند هیپوکلریت سدیم است ، اما دستمال مرطوب بچه از آب تشکیل شده و حاوی هیچ ماده موثره ای برای کشتن میکروب ها نیست.

بهترین راه برای جلوگیری از میکوب ها هنگام تعویض پوشک بچه ، شستن دست و فرزندتان قبل و پس از تغییر پوشک آنها است.

دستمال مرطوب بچه ها میکروب ها را از بین نمی برند زیرا آنها برای این کار طراحی نشده اند. در این مقاله ، ما در مورد مواد تشکیل دهنده دستمال مرطوب بچه ها بحث می کنیم ، چرا آنها برای کشتن میکروب ها طراحی نشده اند و اینکه چگونه کودک خود را در طی تغییر پوشک تمیز نگه دارید.

دستمال مرطوب بچه ها عمدتاً برای تمیز کردن مدفوع از پای کودک بدون آسیب رساندن به پوست یا ایجاد التهاب و درد آن طراحی شده است. برای انجام این کار ، دستمال مرطوب بچه ها از پارچه ساخته می شوند ، که در محلول حاوی آب خیس می شوند و حاوی نرم کننده ها و نرم کننده هایی مانند آلوئه ورا هستند. دستمال مرطوب بچه همچنین ممکن است حاوی مواد نگهدارنده باشد.
اما آنچه که دستمال مرطوب بچه را شامل نمی شود ، ضد عفونی کننده های میکروبی هستند. به عنوان مثال اگر یک کودک پاک شده را با آنچه که در حال پاک کردن ضد عفونی کننده است مقایسه کنید – در پاک کننده مواد ضد عفونی کننده ، هیپوکلریت سدیم ، ماده ضد میکروب را در بسیاری از محصولات تمیز کننده مبتنی بر سفیدکننده پیدا خواهید کرد. همچنین یک ماده ضد میکروبی به نام آلکیل (50٪ C14 ، 40٪ C12 ، 10٪ C16) دی متیل بنزیل آمونیوم کلرید وجود دارد که در ضد عفونی کننده های خانگی رایج است.